.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت هزار تخت بیمارستانی در گیلان

معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت هشت بیمارستان با یک‌هزار تخت در گیلان خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها در سال 92 افتتاح می‌شوند.
به گزارش شمال نیوز محمد جعفر علیزاده در حاشیه بازدید از وضعیت بیمارستان 100 تختخوابی آستارا در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در آستارا اظهار داشت: بیمارستان آستارا دارای بخش‌های مختلف از جمله اورژانس، درمانگاه، اتاق‌های عمل و مراقبت‌های ویژه است.
وی ساخت بیمارستان آستارا را نیاز این شهرستان مرزی دانست و اذعان داشت: ساخت این بیمارستان از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به گیلان است که ما جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده‌ایم.
معاون وزیر راه، زمان بهره‌برداری بیمارستان آستارا را یک سال زودتر عنوان کرد و گفت: بیمارستان مجهز آستارا سال 91 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
به گفته وی، این بیمارستان دارای حدود 12 هزار و 500 متر زیربنا است که امسال 7 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار دارد.
علیزاده با بیان اینکه امسال اعتبار این پروژه ملی دو سه برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان آستارا 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 100 نفر نیرو در آن کار می‌کنند که قرار است با افزایش نیروها زمان‌بندی بهره‌برداری را محقق کنیم.
وی از ساخت هشت بیمارستان در گیلان خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها با یک‌هزار تخت در گیلان در دست ساخت است که از مصوبات دولت نهم بوده و تمام این بیمارستان‌ها به جز بیمارستان جنرال رشت در سال 92 افتتاح می‌شوند.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، ساخت بیمارستان جنرال را 240 تختخوابه عنوان کرد و افزود: 200 تخت دیگر به این بیمارستان اضافه شده و به همین دلیل دیرتر افتتاح می‌شود.
وی ساخت هشت بیمارستان را در رشت، لاهیجان، شفت، تالش، آستارا، لنگرود، رضوانشهر و دیلمان عنوان کرد و یادآور شد: به جز آستارا که سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد بقیه بیمارستان‌های این شهرستان‌ها در سال 92 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
علیزاده، افزایش یک‌هزار تخت به ظرفیت‌های گیلان را موجب ارتقای مناسب در شاخص فضاهای فیزیکی حجم درمان این استان دانست و خاطرنشان کرد: برای یک‌هزار تخت بیمارستانی در مجموع بالغ بر 120 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.
وی انجام تمام این پروژه‌ها را توسط وزارت راه ذکر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.